Firma powstała, aby na polskim rynku świadczyć usługi szkoleniowe o międzynarodowym poziomie, przyczyniając się tym samym do rozwoju firm i podnoszenia kompetencji ich pracowników.
Ogromną wagę w jej funkcjonowaniu odgrywają standardy. Są to niezmiennie – rzetelność metod i treści oraz dopasowanie ich do potrzeb klienta. Programy szkoleniowe odzwierciedlają rzeczywiste potrzeby, tym samym pozwalają na najpełniejsze rozwijanie potencjału szkolonych osób; bez pozostawiania wrażenia, że problemy nadal są nierozwiązane, a liczne kwestie w dalszym ciągu utrudniają pracę.
Przykładowe tematy szkoleń:
• Profesjonalna sprzedaż
• Sprzedaż przez telefon (telemarketing, call center)
• Obsługa klienta
• Skuteczne negocjacje
• Obrona przed manipulacją i wykrywanie kłamstwa
• Zarządzanie czasem/produktywność
• First time manager project – szkolenia dla młodych managerów
• Efektywna komunikacja
• Efektywna praca w zespole
• Autoprezentacja
• Aktywizacja zawodowa - jak szukać aktywnie pracy, jak napisać skuteczne Cv i list motywacyjny?
• Twórcze zarządzanie stresem
• Metody prawej półkuli – efektywne uczenie się, trwała pamięć, mapy myśli
• Asertywność w sytuacjach biznesowych
Osoba do kontaktu: | Krzysztof Bakalarz |
NIP: 8862790949 |
Godziny otwarcia: |
Kraj: | Polska |
Regon: 021858732 |
|
Województwo: | Dolnośląskie |
|
Pn-Pt: 08:00 - 19:00 |
Miejscowość: | Wałbrzych |
Numer telefonu: +48 788415341 |
Sobota: 08:00 - |
Kod pocztowy: | 58-302 |
Telefon komórkowy: +48 788415341 |
Niedziela: - |
Ulica: | plac Gedymina |
Fax:+48 |
|
Numer domu: | 4 |
|
Adres strony www: |
Numer mieszkania: | 4 |
|
|
Aktualnie brak ofert pracy